Нікому
не секрет, що навчати дітей англійської мови дуже складно. Вони швидко
втомлюються та втрачають увагу. Тому, звичайний принцип навчання маленькихдітей тут не ефективний. Найкраще вони
запам’ятовують у піснях, іграх, віршах чи на цікавих ігрових заняттях,
інсценівках. Гра сприяє розвиткууяви в
дитини, а черезуяву легше та надійніше
активізується дитяча пам’ять. При цьому буде поступово розвиватися логічне мислення.
На
відміну від дорослих, котрі зацікавлені отримати максимум у мінімальний термін,
дітлахи чудово себе почувають, поступово пізнаючи щось нове і регулярно
повторюючи уже вивчене. Вони не сприймають довгих монологів, тому будь-яке
пояснення ві у формі гри.
Цікаво пройшло показове заняття у середній групі №10 та старшій групі №8. Діти разом з вчителем англійської мови Король Ю.А. з легкістю спілкувалися англійською, розповідаючи про тварин, одяг, професії. Головним завданням,
яке ставиться перед дітьми під час навчання англійської мови, є розвиток
елементарних мовних навичок, перш за все, розвиток усного мовлення та
сприйняття англійської мови на слух. Велика увага приділяється також
комплексному розвитку дітей: розвитку їх пам’яті, образного мислення, дрібної
моторики та творчих здібностей. Важливим аспектом успішного опанування
іноземної мови дітьми є те, що під час проведення занять, спілкування з
дітьми, вчитель створює для дітей ситуації успіху, радості від залучення
до культури, традицій, звичаїв людей, які розмовляють іншою мовою. В своїй
роботі з розвитку навичок соціальної комунікації вона велике місце надає
театралізації, драматизації віршів, казок англійською мовою.