Ви увійшли як Гость

Група "Гості"

Головна |  Мій профіль | Вихід
меню порталу
форма входу





Новини від ПедПРЕСИ

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Рік тому в Україні стартувала освіта для сталого розвитку для дітей дошкільного віку — напрям освіти, що покликаний допомогти у розв'язанні цих проблем. В дошкільному закладі ідею сталого розвитку втілюють у освітньо-виховний процес вихователі  групи №9. Модель сталого розвитку націлена і на сьогодення, і на майбутнє, водночас перевага надається прийдешнім поколінням. Ця модель - один із способів  допомогти нашим дітям зрозуміти, що існує межа бездумної експлуатації природних ресурсів, негативного безвідповідального ставлення до себе, свого здоров'я, до інших навколо, до оточення і довкілля. Якщо вже зараз почати діяти в цьому напрямі, у нас ще є надія. І діяти необхідно не лише заради нашого спільного майбутнього, а й заради фізичного здоров'я кожного із нас.               

       

В закладі широко використовуються здоров’язберігаючі технології, а дихальну гімнастику К.Бутейка та методику М. Єфименка ми використовуємо для підвищення імунітету у дітей та профілактики дитячих захворювань. Вихователі групи №2 широко використовують оздоровчі технології:  пальчикову гімнастику, точковий масаж, фітболгімнастику, гімнастику для очей, аромотерапію (за згодою лікарів і батьків), коригувальні доріжки для профілактики пласкостопості, вітамінотерапію, фітотерапію, кольоротерапію, стретчинг

 

                                  

 

Методика Л.Шелестової відповідає сучасним вимогам, які ставлять перед  дошкільниками держава та суспільство, оскільки  основним завданням є розвиток здібностей дитини, де навчання і навички при цьому виконують допоміжну функцію. Мета даної методики полягає не в досягненні високої техніки читання, а в формуванні позитивної мотивації цієї діяльності, емоційного задоволення від процесу читання. Цільовий напрямок такого навчання – це пошук оптимальних шляхів поєднання процесів розвитку дітей ( інтелектуального, мовленнєвого, чуттєвої сфери, сенсорики, моторики тощо ) і задоволення їхніх вікових потреб, з одного боку, та навчання читати – з іншого. Методика Л. Шелєстової «Навчання ранньому читанню» базується на принципі навчання дітей швидкому читанню і, водночас, вона підпорядковується завданням загального розвитку дитини.

Вихователі групи №6  вже два роки працюють  за цією методикою, використовуючи практичний посібник, за допомогою якого без перевантаження навчають дитину читати. Водночас, виконуючи пропоновані в книзі ігрові завдання, діти всебічно розвиваються: розширюються їх знання про навколишній світ, розвивається логічне мислення, збагачується словниковий запас, удосконалюються навички різних видів діяльності (малювання, ліплення, вирізання, конструювання). Ця методика надає можливість малятам засвоїти ази читання й отримати задоволення та насолоду від виконання різних завдань, доступних і цікавих для них.

 

 

 

 

                                                                 

             В групах №6 та №8 гуманітарного напрямку вивчається англійська мова за методикою  Т. Шкваріної. Всі заняття проходять у ігровій формі – це сюжетно-рольові ігри, інсценівки, театралізовані покази. Діти в цьому процесі беруть активну участь, їм дуже подобається, адже специфікою даного віку є те, що вони більше проявляють себе в ігровій діяльності.

       

          Використання ТРВЗ С. Альтшуллера дає змогу відкривати дітям істину,  спрямовувати їх мислення на пошук і знаходження істини самому. Опанувати навички такого мислення на рівні дитячих проблем, дитина входить у життя більш впевненою. Вихователі груп №12 та №4 використовують авторську програму вихователя В.М. Пилипенко «Проведення гурткової роботи  з використанням ТРВЗ», яка ставить за мету розвиток сильного організованого мислення. Сильне мислення забезпечує послідовний розвиток різних видів мислення: образне, логічне дивергентне, системного, формування основ історичного, абстрактного, асоціативного, символічного мислень. А також - розвиток творчих здібностей дітей  з  використанням методів і прийомів ТРВЗ.

Весь навчальний процес спрямований на розвиток творчих здібностей дошкільнят. Щоб даний процес відбувався вірно, потрібно дотримуватися таких правил: ніколи не давати дитині те, що вона може дізнатися сама чи відкрити: на процес навчання треба дивитися, як на самовиховання, оскільки головна мета виховання як  вважала  С.Ф.Русова "не надання дитині готових знань, а збудження в неї духовних сил, виявлення самостійності,творчості."

 

 

 

 

Шахи - ідеальний вид спорту, в якому дитина не зламає руку, не вивихне ногу і не отримає ніяких травм. Шахи для дітей - це ж не тільки гра, що приносить задоволення, а й ефективний засіб для розумового розвитку. Вихователь групи №10 Делія Г.В. зацікавилася програмою та методичними рекомендаціями з навчання дітей  старшого дошкільного віку гри в шахи «Мудрі шахи» /авт.В. Семизорова, О.Духновська, Л. Пащенко/.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователі старшої групи №8  та вчителі-логопеди Рябчук Т.М. і Науменко Т.В. розпочали роботу з навчання дітей гри в шашки за програмою та методичними рекомендаціями з навчання дітей  старшого дошкільного віку гри в шашки «Цікаві шашки» /авт.В. Семизорова, О. Романюк, Г. Дульська/. 

     

 

   

                 

 

Нова освітня стратегія змінює мету навчально-виховного процесу, спрямовує зусилля педагогів на створення кожній дитині сприятливих умов для оволодіння наукою і мистецтвом життя. У зв’язку з цим педагоги групи №7 використовують спадщину В.О. Сухомлинського, який цікаво розробив проблему виховання допитливості, розумових здібностей, логічного мислення засобами природи. Кожна зустріч дитини з природою використовуються на розуміння зв’язків, залежностей між явищами, вмінням розмірковувати. І все це проводиться у грі, тому що гра, на думку Сухомлинського, є ця іскра, яка запалює вогник допитливості, без гри не може бути інтелектуального розвитку, морально-духовного громадянського виховання.

 

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



друзі сайту

БСШ №12

БІЦ БСШ №12

ДНЗ №8 "Золотий півник"

Славутицький ДНЗ №6
"КРУНК"

ДНЗ №28 "Горобинонька"



ДНЗ №18 © 2017