
Проблема духовного виховання підростаючого покоління сьогодні відноситься до розряду глобальних. Всеохоплююча духовна криза, позначилась і на сучасній освіті, у змісті якої спостерігається світоглядний хаос, орієнтація на бездуховний інтелектуалізм, що негативно позначається на духовному і фізичному здоров’ї особистості дитини. Поняття "духовність" набуває у педагогіці особливого значення, оскільки процес виховання старшого дошкільника, його моральної готовності до школи – це, по суті, є залучення до цінностей культури задля розвитку, вдосконалення і потенційного удосконалення навколишнього світу, суспільства. У зв’язку із цим постає завдання творчого переосмислення засобів виховного впливу на дитину саме в духовному розвитку.

26 березня було проведено медико-психолого -педагогічний консиліум з теми «Духовні цінності старшого дошкільника». В роботі консиліуму брали участь практичний психолог, вчителі-логопеди, музичні керівники, інструктор з фізкультури, вихователі старших груп.

Рекомендації медико-психолого -педагогічний консиліуму
1.Визначити підходи до проектування моделі навчально-виховного процесу, як однієї з умов формування альтруїзму в дітей старшого дошкільного віку.
2. Планувати заняття з навчання дітей розуміння сутнісності змісту поняття "добро" та “моральне зло”.
3. Працюючи з дітьми старшого дошкільного віку проводити роботу з виховання моральної готовності їх до навчання у школі. |