Ви увійшли як Гость

Група "Гості"

Головна |  Мій профіль | Вихід
меню порталу
форма входу







Дистанційна робота
педагогічних працівників на час карантину

Завдання педагогічним працівникам на час карантину

Робота над проблемою  «Партнерська взаємодія педагогів закладу дошкільної освіти і батьків».

Завдання:

1.Допомогти батькам у запитання щодо виховання і навчання дошкільника в сім’ї.

2. Планувати заходи з родинами з метою їх емоційної користі через відчуття взаємодії, взаємодопомоги дорослих і дорослих, дорослих і дітей.

3. Залучати батьків до активної ролі у взаємодії з педагогами щодо розв`язання проблем виховання дітей.

 

Вихователю-методисту:

1. Розробити методичні рекомендації для вихователів з теми «Партнерство -  у чому суть?».

2. Розробити пам`ятки для педагогів: «Як будувати успішну партнерську взаємодію з родинами вихованців».

3. Організувати  онлайн-супровід самоосвіти педагогів з питання організації роботи з батьками.

4.  Створити буклет «Прокачай» нейрони, або 7 цікавих вправ для дорослих і дітей»

5. Провести з педагогами тест : «Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу».

 

Вихователям:

1. Підготувати тренінг з проблеми «Практика реалізації педагогіки розуміння»

 2. Розробити консультацію з теми «Педагоги і батьки – творчий тандем».

3.  Оформити матеріали проведення майстер-класу про взаємодію з родинами вихованців «Обличчям до батьків».

4. Виготовити лепбуки з теми «Що не можна забороняти дітям», «Що розповідати дітям», «Сімейні таємниці».

4. Підібрати корисні інтернетресурси для батьків.

5. Розробити творчі проекти з теми «Культура сімейних відносин», «Школа тата-майстра», «Усмішка бабусі», «Поради діда панаса» .

6. Створити пам`ятки для батьків «Як уникнути танців під дитячу дудку».

 

Вузьким спеціалістам:

Практичному психологу:

1. Розробити консультації для вихователів з теми «Як будувати конструктивний діалог з агресивними батьками», «Як долати депресію».

2. Розробити  консультації  та презентації для батьків: «Як  виховувати психологічну готовність  5- річок до шкільного навчання», «Як розповідати дітям про гендерну толерантність».

Керівнику гуртка іноземної мови:

1.Розробити інтерактивну ділову гру для батьків: «Створи нову гру!» (опанувати технологію створення нової гри на основі відомих ігор у вихідні дні).

2. Оформити конспект  тематичного заняття  з теми «Сімейні звичаї різних народів».

3.  Підібрати і презентувати батькам для перегляду ютубканали , які допоможуть вивчати англійську мову.

4. Створити презентацію для батьків дітей старших груп  з теми «Моє шкільне приладдя»

Інструктору з фізкультури:

1. Підібрати відеоруханки для дітей різного віку.

2. Розробити презентації: «Навчання дітей масажу», «Рухливі ігри вихідного дня».

3. Презентувати авторські методичні матеріали «Як навчити дитину грати

 

Музичним керівникам:

1. Підготувати консультації з теми «Як навчити дітей робити поклони», «Як побачити у дитини співочі задатки», «Співайте дітям перед сном», «Сімейні музичні посиденьки».

2. Розробити  тематичні музичні розваги за участі батьків.

3. Розробити практикум для батьків «Музичні інструменти у нашому домі».

4.  Оформити сценарій свята «Родина талантами багата».

 

Вчителям-логопедам:

1.Розробити поради для вихователів: «Мовленнєві штампи для налагодження співпраці», «Чому корисно  читати дітям на ніч», «Граймося разом з дитиною».

2. Оформити картки-поради для батьків «Правильний язичок», «Як знайти звук Р?», «Чому посварилися шапка і сапка?».

3. Створити невеликі відеоролики з порадами вчителя-логопеда.

4. Презентувати методичні розробки «Роль оповідань В. Сухомлинського у навчанні дітей переказу».

 

Медичній сестрі:

1.  Надати консультативну допомогу педагогам щодо спілкування з батьками.

2. Розробити консультації для батьків з теми «Як уберегти дитину від хвороби» , «Гігієна–  запорука здоров’я, інфекційні захворювання, їх профілактика».

3.  Створити скриньку «Запитуйте-відповідаємо!»

 

Опрацювати:

1.  Зареєструватися на вебінари: освітній проект «На Урок» - «Використання онлайн-текстів у роботі з батьками», «Стеам та арт-інструменти для підтримки психічного та фізичного здоров`я»; на сайті «Всеосвіта» - «Як зберегти психічне здоров`я в умовах ізоляції», «педагогічні умови у роботі з дитиною-шульгою», «Розвиток імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями».

2. Статті журналів «Дошкільне виховання»:

- №1 2020 рік Світлана Світич «Витягніть монстрів з під ліжка»; №11 2019 Яна Якуба «Рухливі командні ігри для дітей та їхніх  батьків»; № 9 2019 Юлія Рібцун «Нумо з мамою і татом свою вимову тренувати»; № 7 Світлана Ганжа «Буккросинг у дитсадку» (як навчити батьків та дітей обмінюватися книжками).

3. Інтернет ресурси:  Український сімейний ресурс www.baby.com.ua

Інтернет-енциклопедія сім'ї, материнства, дитинства www.uaua.info

"Малеча" - ресурс для сучасних батьків www.malecha.org.ua

"Словограй". Літературний сайт Ігоря Січовика http://slovogray.narod.ru

Дитячий психолог: статті, консультації http://mir-detej.kiev.ua

Безплатна дитяча електрона бібліотека КП http://flashsait.com

 Дозвілля у сімейному колі http://childrecords.narod.ru/musictales.html 

Всі методичні розробки будуть представлені у травні на засіданні педагогічної ради з теми «Педагогічна підтримка родини»

 

 

 

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



друзі сайту

БСШ №12

БІЦ БСШ №12

ДНЗ №8 "Золотий півник"

Славутицький ДНЗ №6
"КРУНК"

ДНЗ №28 "Горобинонька"



ДНЗ №18 © 2021