
Тема педагогічної ради «Педагогічні умови підтримки дітей раннього віку» актуальна і відповідає річним завданням дошкільного закладу. 
Перші місяці навчального року — складний період як для дітей, так і для педагогів, пов'язаний з пристосуванням малят до нових умов, нового ритму життя та одне до одного. Звісно, найгострішою проблема виявляється для наймолодших вихованців, які вперше переступили поріг дитсадка.
Мета проведення педагогічної ради: допомогти педагогам систематизувати знання, вміння та навички щодо організації роботи з дітьми раннього віку, з'ясувати проблеми, пов’язані з перебігом процесу адаптації дітей раннього віку до умов дошкільного закладу, та шляхи їх розв’язання. Визначити шляхи наступності між вихованням дітей раннього та дошкільного віку. Обмінятися досвідом розв’язанням проблем адаптації.
 
|