24 лютого 2014 року в дошкільному закладі було проведено педагогічну раду "Актуальність статево-рольового виховання дошкільників в театралізованій діяльності". Питання гендерного
виховання дітейдошкільного віку під час
проведення театралізованої діяльності,розглядається в руслі системного підходу: проведення
освітньо-виховного процесу через призму виконання Закону України «Про дошкільну
освіту», вимог Базового компоненту дошкільної освіти, програми розвитку дитини
дошкільного віку «Українське дошкілля» та програми розвитку дітей старшого
дошкільного віку «Впевнений старт». Наші дошкільнята мають
належний рівень ігрових умінь, використовують ігрові атрибути та іграшкизалежно від статі. З ініціативи дітей і з
допомогою педагога, діти вміють розгортати різні вистави, невеличкі сценки,
самостійно вигадані казки. Хлопчики та дівчатка в них відображають цікаве,
насичене життя сім'ї, життя дітей у дитячому садку, відносини між хлопчиками та
дівчатками, підтримують різні творчі сюжети, творчо відображають діяльність та
взаємини дорослих утеатралізованій грі.
Діти негативно ставляться до сюжетів, пов'язаних з проявами агресії, жорстокості,
аморальними вчинками. Про ообливості гендерного виховання дітей у грі на педагогічній раді говорили вихователі та вузькі спеціалісти