Ви увійшли як Гость

Група "Гості"

Головна |  Мій профіль | Вихід
меню порталу
форма входу





Новини від ПедПРЕСИ

 

 

 

Пізнавати світ діти починають з перших днів, їхні перші здобуті уявлення про навколишнє середовище базуються на чуттєвих враженнях. Зростаючи, малюки дізнаються більше про довкілля з розповідей дорослих, малюнків і картин, однак найкраще джерело – це власні спостереження, обстеження, підкріплені практичними діями та експериментами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Про те, як правильно організувати роботу з дітьми старшого дошкільного віку з освіти для сталого розвитку, показала вихователь групи №9 Стогнієнко Оксана В'ячеславівна. Протягом заняття діти самостійно виконували пошукове завдання: як боротися із Королем Сміття, як сортувати сміття, як очищати воду, який внесок можуть зробити діти у збереженні чистоти довкілля. Такі заняття формують у старших дошкільників модель поведінки, орієнтованої на сталий розвиток.

 

Соціологи довели, що діти, які одержують знання про  актуальні  проблеми сьогодення й можливі способи їх розв’язання, найімовірніше, в майбутньому будуть більш впевнені в своїх можливостях  змінити світ на краще, ніж ті, які мають не чіткі уявлення про сучасні проблеми суспільства.  Нагальною потребою нашого часу стає формування такого способу життя, який був би основою довготривалого ощадливого гармонійного розвитку людства.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діти разом з вихователями групи ще з літа проводили досліди: закопували різні види відходів, а восени пересвідчилися, що відходи з пластику та заліза природа самостійно не може переробити. І саме тут на допомогу природі приходять люди. Вони сортують сміття і переробляють його на сміттєпереробних заводах. Діти із задоволенням ділилися своїми враженнями з батьками.

Конспект заняття дивіться тут

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



друзі сайту

БСШ №12

БІЦ БСШ №12

ДНЗ №8 "Золотий півник"

Славутицький ДНЗ №6
"КРУНК"

ДНЗ №28 "Горобинонька"



ДНЗ №18 © 2017