 
Практичний психолог Присяжнюк Т.А. та вихователь Шеховцова Т.В. провели дискусійний семінар з проблеми «Тип інтелекту. Використання його особливостей педагогом з дітьми дошкільного віку».
 Використовуючи цю унікальну теорію, було запропоновано педагогам ще раз переглянути свої найкращі викладацькі надбання і зрозуміти, чому деякі з них «працюють», а деякі ні. Розглядали організацію навчання і розвиток дитини таким чином, щоб забезпечити гармонійний та індивідуальний підхід до кожного. Теорія множинного інтелекту підтверджує те, з чим педагоги мають справу щодня: люди можуть мислити та навчатися різними способами:
- педагоги на практиці засвоїли типи інтелекту та визначили шляхи освітньої роботи з дітьми за різними типами інтелекту;
- на семінарі була запропонована відео-вправа «Мозковий штурм»
(показ уривків з кінофільмів по різним видам інтелекту);
- кожен вид інтелекту розглядався окремо. Це супроводжувалося цікавими завданнями, та порадами про те, як допомогти дітям зміцнити їхні сильні сторони;
- педагоги намагалися відтворити запропоновані вправи для розвитку мозку «Пальцівки»;
 Вміння підібрати той стиль навчання, який ідеально підійде саме цьому малюкові, забезпечить розвиток дитини максимально ефективним і радісним.
|